Happy Birthday Mother

Ahahaha.. da lame apex ta update blog nyeh.. tibe2 lak kan .. tngn nyeh gatal lak na menari kat papan kekunci..MySpace hahaha.. berbahase melayu plak..


di entri nyeh apex na cite psl umi apex jerk..
haha.. luv my mom..

tada.. ahaha..
tanggal 10/07/2009
ari tuh.. apex n my brother..
telah membuat majlis bufday untuk umi..
secare spontan.. haha.. tekejut umi di buat nye..

HaPpy Bufday MotHer..

haha.. nie r mak apex.. mmwah sayang umi..

nie plak pic brother aku n umi..
yang telah men'support' aku..
ntk menjayekan majlis spontan hini..
huhaha.. t.q bro.. hakaka cam member lak..
ta sopan tul haku nie.. hahaha..

.....................................................................................................................

haha.. ade citer skit pasal mak haku nie..
mak apex nie seorg yang konsentret..
bile wat hape2 kerje..

satu hari tue..da ta hingat tarikh nye..
sedang mak aku sibuk..
bergayut nan member dye..
aku tunjuk la sesuatu kat mak aku nih..

sambil berbual tuh..
dye lantas mengambil jerk..
ape yang aku tunjuk kat dye..

haha.. aku pon.. hape lagi..
terus ar menyakat ma aku nih..

aku carik 10 benda..
dan tunjuk kat dye..
semua dye amik..
hahaha.. sampai penuh atas meja..
talipon tuh.. akaka..

best tul nyakat umi aku nih..
tapi ta baik tau..
korg jgn buat..
aku je boleh hahaha..

0 oRaNg puNya kAta:

Post a Comment