Pengumuman Kepada Agen Ads4bucks

Assalamualaikum!

Agen agen Ads4Bucks yang di hargai sekelian. Selamat Berpuasa dan Selamat Berhari Raya kami ucapkan kepada yang berugama Islam. Kami ingin mengucapkan tahniah ke atas prestasi perniagaan dan momentum yang tersangat menggalakkan walaupun di dalam keadaan menahan lapar dan dahaga. Harapan kami, anda agen agen Ads4Bucks akan Beraya sakan tahun ini. InsyaAllah.

Di sini kami ingin mengambil kesempatan untuk memaklumkan bahawa Harga Promosi RM170 untuk Pakej GoldBuck akan di teruskan sehingga 31hb December, 2009. Anda masih lagi berperluang untuk mempromosikan Pakej GoldBuck dengan harga RM170 sehingga akhir tahun 2009 ini.

Seperti yang telah di persetujui sejak awal lagi, selepas 1hb Jan 2010, Pakej GoldBucks telah di tetapkan pada harga RM210 untuk setiap BC. Direct Agent Commission akan di naikkan kepada RM50 dan withdrawal rate ke bank akan di naikkan kepada kadar 3.6 untuk bank tempatan.

Ads4Bucks telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan walaupun di bulan Ramadhan. Syarikat juga telah melebarkan sayap ke negara jiran Indonesia. Negara2 lain seperti Iran, Brunei, Thailand, Philipines dan lain-lain akan menyusul tidak lama lagi.

Setakat ini 2 agen separuh jutawan telah Berjaya di lahirkan setelah 10 bulan beroperasi. Ads4Bucks bakal melahirkan 100 Jutawan pada tahun 2010 InsyaAllah. Konsep Ads4Bucks yang lain dari yang lain pasti akan memberi anda residual income yang menakjubkan.

Pihak Pengurusan Ads4Bucks juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua agen2 yang telah bekerja keras bagi merialisasikan matlamat Ads4Bucks. Apa yang anda lihat hanya lah Phasa Pertama. Phasa2 seterusnya akan di lancarkan secara berperingkat2. Kami sentiasa mendoakan kejayaan semua walau di mana sahaja anda berada. Amin.

CEO..

0 oRaNg puNya kAta:

Post a Comment