ArgHh!!! KeNe TaG LaGi!!


HuHaHa.. TaGGed yaNg baRu nih..
di tag oLeH ciK ija
mekaSih beBaNyaK.. HuHaHa..


k La.. JoM saMbuNg..

HaRi MaRaH seDuNia..

1. Bila anda last kena marah?
- HuMm.. aKu KuRaNg iNgAt La TaRiKh Nye tp KaN taHun Nye 2007 r..
(haha.. da lame aku tak kene marah teruk)


2.
Kena marah dengan siapa? letakkan nama penuh dia..
- HuHaHa.. keNe MaRah dgN peLaNgGaN.. NaMe diA aKu leTaK PaK CiK BiAdAp..
(aku dulu keje kat sebuah restoren di TELUK INTAN.. MASTAN GHANI..)


3. Apakah tindakan anda bila kena marah?

- PeHh.. gua teRaSe paNaS beb.. MySpacesebAb buKaN salah GuA..


4. Apakah perkataan pertama yang kluar selepas anda dimarahi?
- Eh... aPe saLah Saye PaK ciK.. (..haha da lari tajuk..)

5. Antara bentes kaki dan pijak kaki, mana pilihan anda jika didapati anda tidak bersalah?
- Wa ta maO 2 2 beb.. wa NaK LeTak raCuN tiKus daLaM maKaNaN dye.. kakaka..

6.
Rasanya bile anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? or siput tepi pasu?or pokon daun semalu?
- LepaSkaN kaT siPoOt tePi LoNgkaNg.. HuHaHa.. (..asal la ko jalan lambat sangat.. mesti ko nih sipoOt kan..)

7.
Apakah ucapan anda kepada orang suka marah2?
- ish3.. ta patut tul.. cube la amik air wudu' .. istighfar bebanyak..(..alim la kengkonon..)

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan ini?
.. sape erk.. nah amik ko.. haha da kene taG..

sue pinky
Nur Khairunnissa
.sHaZa.
piNky_LuCiA

2 oRaNg puNya kAta:

Anonymous said...

ho~
jgn mara2
mari seny0m ^_^

nissa elhumaira akmal said...

Hohohoho~~~
da selesai pun jawab tag nih

:)

TQ ek sbb tag Nissa

Post a Comment