BeLajO MeNgeNaLi DiRi..

ADAKAH ANDA TAHU, SIFAT MANUSIA BOLEH DI KENAL PASTI HANYA BERPANDUKAN WARNA, & KADANG-KALANYA SIFAT ITU SENDIRI YANG MENGUBAH WARNA KESUKAANNYA...
........
(^_^) HuHaHa.. macam pengacara 360 la pulak..


HuMmMm.. di SiNi
ApEx iNgiN beRkoNgSi iLMu yaNg ApEx cuRik daRi abaNg ApEx seNdiri..
hAhA.. :) MySpace

sEpErTi ayaT di aTas tadi.. !^!^!^!^!^! , iaNya aDaLah MeRupaKaN saLaH saTu iLMu KauNseLor UnTuk MeNgeNaLpaSti MaSaLaH yaNg di hAdaPi oLeH sEseOraNg yG MeMpuNyai MaSaLaH..... aTaU oRaNg BeRMaSaLaH..... aTaU uNtUk MeNgeNaLpaSti SiFaT sEseOraNg...... aTaU (berape banyak aTaU daaa~~) KaH3..


MaRi TeRuSKaN..

1. Hitam : Seseorang yang berpendirian '
smart', ingin dipandang segak & bergaya ketika orang lain meng' usha' kearahnya..

2.
Hijau : Seseorang yang baik hati, dan suka menolong orang dalam kesusahan, kuat cemburu pon ye gak.. juga seorang pemalu

3.
Merah : Seseorang yang menawan, dan peramah (huhu.. tak tau sangat pasal ni)

4.
Biru : Seseorang yang penuh dengan kasih sayang, juga memahami, dan setia dalam percintaan.. (haha.. mcm nak tuju kat aku jerk tue..) ~selalunya orang yang baru bercinta akan mengidapi penyakit biru~

5.
Kuning : Selalu ceria, dan membuatkan teman2 nya sering peCaH peRot..

6.
Ungu : Seseorang yang kuat azam & bersemangat, juga punyai usaha yang bersungguh2 sehingga mencapai apa yang dia mahukan..

7.
Putih : Seseorang yang selalu di gelar sebagai 'perfectionist' dalam persekitaran, orang yang camni sukekan kebersihan kerna dia sendiri tergolong dalam golongan pembersih & pantang nampak kotor sikit da membebel.. ish3.. disebabkan background dah warne putih.. ApEx letak warna agak kelabu skit

8.
Pink : Seseorang yang mempunyai nafsu yang kuat.. ehem!! jangan lak fikir lain.. Contoh nafsu: nafsu makan, nafsu tido, nafsu belajo, nafsu ber'shopping' nafsu mengemas, nafsu menulis, nafsu bercakap, nafsu membaca dan mcm2 lagi lah.. ~hey.. da lengoh taip juga seorang yang nakal & agak manja..

9.
Jingga : hUM.. nie aku betol2 kureng arif.. tapi aku da terai dah.. orang yang suke warna jingga nie secara sepontan adalah orang yang mempunyai masalah, selalunye aku tanye kat dak perempuan ~ haha ~ 5 orang jerk yang penah aku tanya sebab aku nie pemalu sikit.. dan hanya akan tegur bila da agak rapat.. & jawapan mereka semuanya ++positip++

10.
Perang : Seseorang yang agak matang, (haha.. nie pon aku ta tau sangat sebab mase aku abang aku jelaskan aku da penin2 dgn warne2 nie.. da nampak bintang2 ber'colour2' dah)


HaHaHa.. E-tu LaH yaNg ApEx daPaT taU sElePas 1 JaM bEtaPe DePaN aBg aKu tuE..

EheM.. KaLaU TaK sAmA deNgaN Ape yaNg ApEx KoNgsi KaT EnTri NiH ApEx iNgiN MiNta MaAf YeRk KaT TeMaN2 Se'
bLoGgEr' MySpace

3 oRaNg puNya kAta:

piNky LuCiA said...

aku minat pink. patutlah aku kuat makan.. hehe

.ShazaSulaiman. said...

in l0ve wif green c0l0ur..huu...
but sy kwat cmburu ke?xla...
hhee..
^_^

.millalara. said...

shaye suka warna-warni.....

mcmana tu??? percampuran perasaan... kecelaruan perasaan la ye kalu semua kaler punye aura bergabung??? huuuuuu~~~

Post a Comment