oH SaHabaT..
















oh.. sahabat..
ketika aku sunyi keseorangan..
kau sambut kehadiran ku dengan kegembiraan..
ketika aku ketawa keriangan...
SEBAB AKU TENGOK KO JATUH LONGKANG.. KaH3..



oh sahabat...
sewaktu aku sedih kecewa...
kau tak jemu menasihati ku..
sewaktu kau kecewa..
HISH!! JENUH AKU NASIHAT.. KO WAT TAK TAU JE!!







oh SahAbAt..
ketika engkau mencari ketenangan..
kau tak pernah melupakanku..
& membawa ku bersama..
aku terharu untuk menghargai nya..








oh sahabat..

hari demi hari..
bersilih ganti...
detik demi detik berlalu pergi..
kita semakin di mamah usia...

mungkin suatu hari nanti..
kita akan tempuhi..
dugaan di alam dewasa secara bersendiri..

mungkin satu hari nanti..
kau telah melupakannya..
masa silam kita bersama...

tapi..
bagi ku...
kau tetap ku ingati..
sehingga jasad ku bersendiri..
tanpa roh disisi..

0 oRaNg puNya kAta:

Post a Comment